dagen har vart bra! :D

heiiiiii :D
dagen har vart bra! (yy'
först va med då med nathaliebajs! <3
vi chillade (hh'
hahaha ,
har träffat med natta, anton och simon :)
sen senare blev de stan , o träffade massa folk ,
typ natta w, casssie, felicia, johanna, o massa mer <3
men ahh , sen träffade man då natha s och nån jonathan <3
sen blev det hem tilll mig med natha stolpe :D
hon sover här inatt med,
och vi har väl inte gjort mer än att vara ute och datan .
lite bilder kommer vaaa :)
men aaaa, uppdaterar senare ikv kanske! (y)
puss'n

hahahh bilden? nathalie den fina är störnarN ;)
haha hon kommer döda mig , mohhaha :D IGNONERA MIG!

så ser hon ut i sittt vanliga hon  :)
mobba henne somfan! för jag älskar henne!

haha , vet att du älskar min säng gumman ;) <3

Kommentarer
Postat av: nathalie stolpe

älskling, klart jag gör

2009-08-05 @ 21:46:46
URL: http://nathastolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0