förlåt!

inte bloggat på hela helgen ju! :o
förlåt..
men har vart hemma hos pappa i helgen, och den datorn är lite efterbliven där!
men nu så är jag hemma hos mamma igen.
hur som helst,
i helgen har jag inte gjort skit!
suttit hemma hos pappa, där det inte finns ngt mer att göra än att
glo på tve, datorn elr umgås med alla syskon
-.-   suuug på de!
usch, fan. och ingen som typ kunde elr ville hitta på ngt heller? ;oo
fast idag var v faktist uppe hos min halvsysters mormor och morfar och käkade.
aja, nu ska jag sluta tjata om dehär.

nu sitter jag här hemma med min lillebror, och han är jobbig!
lilla snorunge. fast älskar han ändå <3
IBLAND! hahah .




Kommentarer
Postat av: syster C

COOOLLLINNNGGAARR ;););)

2009-08-23 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0