helgen slut.

inte bloggat så mkt i helgen, men har inte haft tid ;)
men nu bloggar jag iaf.
haha.

helgen har varit flum! bara massssa flum :D

fredag; va med amanda&nathalie, vi var typ ute hela dagen och kvällen, & sen träffa vi n&s :D
lösdag; amanda sov ju hos mig till då, när vi hade pixat oss, så vi gick ner till nathalie och rökte lite vattenpipa, men klart som fan att hennes vattenpipa gick sönder då med! :'(
bara chilla typ resten av dagen, träffa n&s då med.
söndag; vaknade upp hos nathalie med amanda. fixade oss lite, sen upp till a6, amanda stack hem sen,
och då stack jag och nathalie till stan & träffade cassie och felicia onåra :)
och nu sitter jag här och ska snart bada tror jag :D OCH plugga!

tack till alla som gjort min helg till bra! <3


och som ni fortf vet så har jag ju ingen kamera elr något,
så kan inte ta kort på allt&alla nu, men det kommer ju såklart när jag har fått min jävla mobil :)



Kommentarer
Postat av: ccassandra (:

grymt söt är du :) <3

2009-08-30 @ 21:24:07
Postat av: ccassandra (:

grymt söt är du :) <3

2009-08-30 @ 21:24:27
Postat av: josefine

dela med dig av din söthet? :)

+ att jag tycker att du,jag&natalie ska träffas snart.

2009-08-30 @ 22:21:35
URL: http://josefiinedelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0