hos pappa´.

som vanligt har inte jag pallat blogga :D
haha , spec inte en sån här varm dag som denna.                                                                               
puuuhh.
stepha sov ju som sagt hos mig,
sen skulle jag hem till pappa, så hon stack ju hem ,
för hon kanske skulle till öööland .
men jaja ,
idag har jag typ bara solat :D skit nice .  och jag saknar min natta älskling :(
aja , hon kommer hem snart, o då träffas vi la?  :)

nu ikväll händer la inte så mkt, men blir nog bio med lillasyster :D
kulkul , hha <3
upptaterar kanske senare sen ,
have fun bitch! pusss'



BILDEN ÄR SKIT GAMMAL!  OCH EFTERSOM JAG INTE
HAR NÅGRA BILDER HÄR, SÅ FICK DET BLI DENNA! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0