slutar använda jävla löshår nu, hoppas jag :)

hejhej.
vart ju i skolan idag som vanligt. och lika tråkigt som vanligt med.
men vem har sagt att skolan ska vara rolig? ;)
hah ingen!
men ja..
natta var sjuk idag, och hon är den ända jag umgås med i klassen ;(
fast det gick ganska bra, rätt flum ;o
och jag har faktist haft två ''prov'' idag, och det gick jävligt bra tycker jag!
haha , inte för att jag sett resultet än, men jag känner det på mig!
jag är en sån pluggis nu, en sådan stolt med =)
men imorn får natta fan ta & komma, för jag saknar flickan asså!<3
men iaf, kom hem från skolan, direkt när man kommer hem så vill ju självklart mamma
att jag ska ut igen för att köpa pannkakor , haha.
fast ah, jag gick ju inte precis! blev ju skjutad av mami <3
menmen..

nu har jag fan bestämt mig på RIKTIGT nu!
SKA sluta använda mitt jjävla kuklöshår!
hahah, okej, vet hur många ggr jag sagt så, men nu äre verkligen på rikigt!
för ska faktist börja ha uppsatt i vanlig toffs eller ''knut'' som alla säger :)
haha , så att det kan växa lite med hääärva..
men nu ska jag äta, pusshej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0