cpet ju? ...


okej, jag vet att man inte ser så mycket ..  men jag stör mig på detta =o
ofta båda hatar gina tricot först, sen så helt plöstligt så skriver båda på sin blogg ;
''detta händer inte, gina tricot som favorit affär'' eller ''saker som inte sker, gina tricot blir min nya favoritaffär''  ?
och det harhänt förut med.. antingen så härmar någon av dom varann, eller så blir dom tillsagda att skriva så på bloggen.. haha..
jaja, löjligt iaf!

vet att jag inte bloggat mycket de senaste dagarna, inte haft tid och ork..
uppdaterar mer oftare sen när jag har lust och så!
så länge får ni ha det bra!

Kommentarer
Postat av: smartare än dig ..

men dumma blondin, dom spelar ett jvla spel !

2010-01-05 @ 12:43:26
Postat av: olivia <3

oj vad mogen man är o skriva att man fan heter smartare än du asså så skriver man juh fan ! INTE o du säger juh inte att hon är en dum blondin fattar du eller !!!!! love you becka från ollan <3<3

2010-06-30 @ 10:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0