ingen lust längre..

Har ingen lust att blogga längre! Så får nog bli en paus kanske? jaja, får se..

måndag och ny skolvecka  =(    men aja, tiden går ju ganska fort!
har iaf precis duschat, rakat benen o.s.v.. var ju och solade med n.d idag, och blev ju brunsåklart =) har ganska lätt för att bli det, men känner ändå att jag måste sola lite till! hehe.. vi gymmade lite med, men det blev inte mycket, eller sprang typ 10 minuter, sen försökte vi lära oss jumpstyle, vi är grymmast! (L)
åkte hem till natta efter och åt toast och kollade på tv.. mysmys.  sen skulle ungen spela sitt jävla cs (som hon börjde spela igår) haha.. men jag satt och spelade lite på hennes gitarr. och som tur var så segade hennes dator, så min mamma hann till och med hinna hämta mig, innan natta försvann in i cs världen. hahahha.
älskar dig mitt hjärtegull


har ju ingen kamera fortfarande, så det får bli googlebilder;)

Kommentarer
Postat av: natalie

i love u to babut :D

2009-12-09 @ 17:39:33
URL: http://nathdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0