kände för att..

det börjar närma sig jul, eller vad säger ni? ;)







Kände för att uppdatera lite nu fakitst =) Dagen har vart helt okej! Skola som vanligt, men det börjar verkligen närma sig jul och jullov, wiihhhoo!!

dagen lite fort;
gå upp, duscha, och fixa mig.. sen bussen mot skolan
mentorstid
bild och musik- Estet.
fysik
LUNCH!
mattte
svenska
biologi

sen slutade man efter en lång dag ..
stack hem och åt, och kollade avsnitt från andra aveyn, sen messade n.w mig om att jag skullefölja med till ica, och självklart gjorde jag det! ;) imorn blir det bara en chilldag i skolan, inga lektioner alls, förutom hamkundskap och gympa, sen blir det bara film och mys resten av dagen! sen går man bara måndag, och då är det bara massa rolig skit i skolan, och sen på tisdag är det avnsluting, yesyesyesyyeyeysyeysyeysyyeys!=D

så nu sitter jag här, och ska nog ta ett bad snart, och sen sova eller nått, haha är skit trött.
vi hörs när vi hörs, eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0