oj herregud!

hah, becka är tillbaks igen! =D kände att jag var tvungen att blogga lite nu faktist..så ja.
hoppas alla har haft en bra jul? det har i allafall jag ;) fick ju det mesta jag önskade mig. Lite julklappar jag fick
;

* skor lacost
* biokort
* pengar
* parfym
* jätte mysigt täcke
* tv

och lite annat.. småsaker =) vad fick ni?

och imorn så är det nyår, och då jäääävlar! HEHE.. Michelle sötnos sov hos mig inatt, men hon stack hem sen, så idag har jag bara suttit hemma och inte gjort ett skit. Nu orkar jag inte skriva mer, men jag lovar verkligen att uppdatera sen =)
puss'pårumpaaan



NEJ NU GLÖMDE JAG SÄGA EN SAK!.. JAG ÄR BRUNETT NU! ;)

vill ni se? SJÄLVKLART.

Kommentarer
Postat av: olivia

såå fett snyggt hjärtat <3<3

2010-06-30 @ 10:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0