ÄNNU ETT TILL SYSKON..

hej! jaja, dålig uppdatering, inte haft så mkt tid faktist..
haft så jävla mycket prov & sånt.  =)
men ska ska jag bättre på!



igår så fick man helt plöstligt reda på en sak!
jag ska få ett till syskon i april! ;s
låter ju lite skumt, men jag blev helt jävla chockad, haha.
fyfan , då kommer jag ha 6 jävla syskon?! fast iof så är ju 3av dom mina halv syskon när mitt 6:e syskon födds, men alla bor ju hemma hos min mamma förutom en syster som bor med min pappa&hennes mamma  =)
3 olika pappor blir det när min bror/syster födds!
HAHAHAHAH .
tror namnen blir Michelle eller Joel, gulligt va?=D
ojoj, shiet.


Kommentarer
Postat av: natalie

nawnawnaw :D

2009-11-06 @ 19:28:27
URL: http://nathdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0