faktist lyckad kväll!

oj, shiet..  Jag är helt jävla bakis, och har därför inte orkat uppdatera tidigre idag!



en bakis becka.




Min halloween blev faktist lyckad! Först var man med n.w och vi skulle fixa lite saker ;)
Sen stack vi hem, mötte n.d och Lizzan =) Vi stack hem till n.w och käkade och började vårat förfestande!
Herregud! sen när vi skulle ner till bussen, för vi skulle till ljungarum och träffa lite folk..
så missade jag&n.w självklart bussen! bara för att den jävlen hade glömt sin väska hemma, som det låg lite saker i, som behövdes för att kvällen skulle bli något..
aja, men n.d&Lizzan tog den bussen till ljungarum, och jag&n.w gick upp till henne och väntade tills nästa bussen gick.. 1 TIMMA?!  men det gick ganska fort.
Vi tog bussen, tänkte hoppa av vid ljungarum men nej! så blev det inte,vi åkte till Bankeryd ist..
där letade vi efter en fest, och hittade tillslut en..
HAHAH , jag var helt borta, och ska nog inte säga mer! ;)
så.
nu ska jag nog bara chilla och så, men vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: ellinor

orka att du är en sån fjortis och skriva ååh jag är såå bakis på bloggen , en folköl elr va hade du druckit ?

2009-11-01 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0