hissar/dissar



1. Sommar/sommarlov
Älskar sommarn så jävla mycket! Det är hur skönt att ligga där på stranden och sola, och sedan gå och svalka sig.
Och alla fester.. sova länge vart enda morgon. Att umgås med komisar hela kvällarna! GE MIG SOMMAR.

2. Att ha pengar
ÄLSKAR verkligen att ha pengar! Men det värsta är man man gör slut på dom typ på mindre än en vecka.
1000kr?! fattar inte hur jag lyckas. För köper ju inte kläder varje månad..? men ändå så tar dom slut lika snabbt exat varje gång. Haha, jaja, när man  väl har pengar, så njuter man av det!

3. Att gå på bio
Jag älskar att gå på bio, det är sååå mysigt! Spec när man ibland får biobiljett av mormor (a) hehe.






1. Regn/snö
hatarhatarhatar snö&regn mest av allt! :o  seriöst, varför finns de?
okej, snö är helt okej på julafton, för då får man känslan av jul, så de går bra..
men vafan, hatar verkligen det annars!

2. Skitsnack
Skitsnack är jävligt lågt! Seriöst! Finns fan inget värre. Men det värsta är ju när kompisar snackar skit mellan varandra om någon.
Nej usch, sånt gillar jag inte..

3. Folk som tror att dom är något.
Men det värsta av allt är folk som verkligen tror att dom är något, fast dom är precis som alla andra! Jag pissar på såna seriöst?! Hur fan orkar man vara sån? Dom flesta såna tror ju att dom är mycket bättre än alla andra, och tror att dom kan gå & trycka ner alla andra. fuck såna!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0