länge sen nu...


Hehe
.. länge sen jag bloggade nu =o  kanske borde bättre mig lite?
jaja, 
helgen har vart skit bra! I fredags stack jag, amanda och malin till DREAMHACK. Vi köpte ju bara sånt där dagspass, så var ju bara där tills 10.. men jaja.. jag var inte med amanda och mailn hela kvällen där, jag var med cassie n.d och n.w med. Sen gick jag runt med linnea och tessan en stund med! men kvällen var perfekt!
Träffade massa nytt folk =) men sen blev vi hämtade vid halv tolv, och jag åkte hem och sov.
Jag vaknade upp lördags morgon och betämmde mig för att åka upp till dreamhack idag igen, och så blev det med! Åkte ju dit, och mötte upp cassie, n.w och n.d .. gick runt med dom nåra timmar&träffade massa folk. Sen skulle jag, linnea och tessan träffa nåra vi träffade dagen innan =)  HAHA.. men.. sen gick vi iväg för att träffa nåra killar linnea och tessan kände. Kvällen var flummig! och jag halkde på ett jävla bananskal mitt inne på dh!  ojoj, snacka om att jag skämades rikitgt mycket!
haha, .. kvällen gick fort och jag åkte hem med linnea och tessan vid halv tolv. Åkte hem och kollade på TV och sen somnade man. Vill åka till dreamhack igen! men det är slut idag..
men en sak som är säker är att i sommar, ska jag vara där alla dagar och sova där!

Idag skulle jag egentligen gått på nån jävla gudstjänst med konfan! men så blev det då inte. Pappa kunde inte skjutsa för han är inte ens hemma nu?! 
och jag hann inte med att ta bussen, för skulle ju behövt fixa mig innan med.. Men måste börja skärpa mig och gå på dom! annars kommer jag ju aldrig bli konfemerad =(  haha..
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0