länge sen..

Var ju ett tag sen jag bloggade, har inte orkat! Hehe..
vet inte om jag ska sluta blogga, eller vad tycker ni?;)

Var ju skola idag som vanligt. Stack hem vid 1 tiden,
mådde inte så jätte bra! Nu har jag vart hemma ett tag, och ska nog börja plugga snart,
har fysik prov imorn, och jag fattar inte ett skit?

Snart är det vinter! och sen fyller jag ju år med, hihi. 10 januari!
och 5 dagar efter min födelsedag, så flyttar man ju med..  =)  har fortfarnde svårt att bestämma mig
om jag ska byta skola eller ej! Måste snart bestämma mig känner jag..
Nej! nu måstemåste jag verkligen plugga.



Lite cambilder! Kom på att jag sa ju att ni skulle få ser min navel piercing,
så tog en bild samtigt om jag ändå var i farten ;)

erkänn att jag är söt?!  -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0