svaren på frågestunden!

Postat av: hanna

heter din lillasyster oss din papap nicky ? :)

SVAR: Min lillasyster hos min pappa heter Niqie jaa.

Postat av: anonym

vad heter din allra bästa vän?

SVAR:
Jag har två allra bästavänner, och det är natalie&nathalie =)

Postat av: sanna

vad vill du bli när du blir stor?
vill du bo i jkpng föralltid , isåfall vart vill du bo?
hur många syskon har du?
hur länge har du känt n.d
har du bara varit blond?

SVAR: *
Jag vill bli staylist när jag blir stor.
* Jag vill bo i sthlm eller gbg, & utomlands skulle heller inte vart så dumt ;)
* Jag har 3 ''riktiga'' syskon, och 2 halvsyskon, men snart 3 ;)
* Jag har känt n.d i 6 och ett halvt år snart.
* Ja, jag har alltid varit blond, om du räknar med mörkblond.


Postat av: anonym

är du oskuld ?

SVAR:
Det är sånt ni läsare inte har med att göra ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0