dålig uppdatering..

oj, ganska dålig uppdatering nu under helgen!
inte haft så mkt tid faktist..
men berättaar lite om helgen nu dåå ;


fredag; åkte ju hem till pappa, stack in till stan sen. Skulle möta natta&natta.
dom kom ju lite senare än mig, så jag stack till mc och va en stund med felicia, gabbbe och anton :)
sen kom natta& natta , haha .
va en stund med dom, sen skulle gabbe hem, natta&anton skulle på bio,
och då stack jag, natta och felicia och träffade masssa folk. sen stack jag hem :)

lördag; skulle igentligen vart med amanda, men blev aldrig så. Ist stack jag till hovslätt
och träffade natta&natta. Vi hade en liten chillkväll, men tacos, glass, och chips ;) Sen stack nataliedaaamberg hem, och jag sov hos nathalie. flummde fan hela jävla natten. och ungjävlen sprutade rakludder i mitt ansikte och filmade! HAHHAHA, sen låtsade hennes dörr till hennes rum, fyfan vad vi flabbade
sen efter stund somnade vi..

söndag;
vaknade upp hos nathalie. hahah. skulle göra igen på henne och spruta rakludder på henne i morse när hon låg och sov.
HAHAH hon ba; HELVETE! FAN VAD ÄCKLIG DU ÄR!!!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHHA, hon trodde jag spottade henne i ansiktet.
aja, iaf, vi gick upp, och beställde pizza till frukost.
Sen stack jag hem till mamma, så har precis duschat och sånt.
vet inte vad som händer idag, men vi får ju se.

fan vad jobbigt det blev, hahah , lite svårt för er läsare att fatta vad jag menar,
för ingen fattar ju säkert inte vilken natta jag menar hela tiden.
men ni får lära er att nattadamberg stavas Natalie- utan h, och nattawidahl stavas Nathalie- med h.

Ni får ha det bra!
pusshej.

Kommentarer
Postat av: nathaliestolpe

jag nathalie då :O :O <3

2009-10-21 @ 09:14:41
Postat av: nathaliestolpe

jag nathalie då :O :O <3

2009-10-21 @ 09:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0