godmorgon.

Men hej! Hur mår ni idag då?
Själv mår jag sådär, eftersom att det har hänt massa saker nu inatt...
nämner inget nu&här. men jaja, det är iaf sjukt det som hände, och dom personerna som gjorde detta borde fan skjutas (vet inte vilka det är)! Lixom, hur fan kan man göra något sånt? :s fyfan säger jag bara..


Jag stack hem från nathaliestolpe igårkväll, skulle ju egentligen sovit där,
men fick sån jäkla migrän, så jag kräktes nästan.. Usch, hatar sånt. Iaf, mamma hämtade mig hos henne vid 10tiden.
Mår fortf lite dåligt, har huvudverk.. men får ju hoppas bli bättre.
Idag vet jag inte vad som händer (som vanligt) haha, men blir väl att hitta på något med nån, om jag orkar det.
vi hörs senare..


Kommentarer
Postat av: nathalie stolpe

ska vi göra ngt ? :) <3

2009-10-26 @ 12:12:57
URL: http://nathastolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0