min dag..

vart en ganska kul dag faktist, mycket flum, eller vad?  =)

var ju med stepha på a6, hon skulle in på IKEA och kolla på nån stol till hennes rum, och tillslut hittade vi en!
hahá, men vi var ju också tvungna att lägga oss i sängarna där med , hihi.
jaja, sen stack vi hem till mig, för jag skulle packa, för är ju hos pappa i helgen.. mamma skjutsade ut oss till pappa i bankeryd. Vi åt&kollade på TV. Sen skulle n.w och lena komma, så vi gick och mötte dom..
Vi stack ut, följde stepha till tågstationen, för hon skulle hem =(  
sen var vi ute en stund, men vi frös ihjäl, så vi stack hem till mig igen & åt paj, sen satt vi och flummde
som fan! sedan satte vi på en film , den tredje vågen.. och åt chips. MYSIGT!
sen blev n.w&lena hämtade, så nu sitter jag här, och ska nog kolla på TV nu ;)

jag uppdaterar imorn, när jag vaknat& så,
godnatt!

får bli en gammal bild på mig,
eftersom att jag är hos pappa, och har inga bilder på denna datan.
Men kände att jag faktist var tvungen att lägga upp iaf en bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0