nyduschad&fräsch..

Hej! Har precis duschat... och det kändes hur skönt som helst! Har ju gåttt runt hela dagen..
kollat på skor, jackor, kläder o.s.v, så är helt slut..
lalalal, jag klippte mig idag ju, och det är ingen förändring på frisyren eller så,
skulle ju som sagt bara klippa bort det slitna. Har ju börjat med (eller försökt) att klippa mig vart tredje eller fjärde månad nu med ju, för vill ju ha långt hår :(


Får ju barnbidraget imorn med ju. Så då ska shoppas.
haha . nej, men måste iaf köpa mascara, och foundtion..
OCH JACKA! - fast de betalar min älskade mamma (a)
+ att jag ska pierca naveln imorn med. Så ni kanske får se resultatet imorgon?

och juste, har ju sovmorgon imorn med, åhh, så jävla gööttt!
nej, nu måste jag faktist fixa lite.
Men ni får ha det bra sötnosar!

/R






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0