sov hos pappa inatt igen..

Hejsan, hoppas ni hade en bra kväll igår, för min blev inte så jätte bra, eller ja, hade ju roligt i allafall..
stack till habo med n.s och n.w och hennes kompis =)   träffade på massa folk där, hahahha. shiet, va söt du är n.w <3
n.w och hennes kompis stannade kvar i habo, medans jag och n.s tog bussen tio i 9 hem.. skulle igentligen åkt ända hem till mamma, men jag kände att jag inte orkade åka in till stan, och sen sitta och vänta på bussen där till mamma.. så jag hoppade av vid pappa, för bussen körde ändå förbi där..
men tack för kvällen folk!


en söt bild på lillasyster<3
så nu sitter jag här med syster, och vi kollar på våran andra film nu, vaknade vääääldigt tidigt asså!
men nu ska vi kolla vidare på filmen,
uppdaterar senare sen =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0