åker till mamma snart!

hej alla.
nathalie sov ju här i natt :)
blev bara chill igår .
vi drog in till stan, tänkte kolla läget på en fest där.
men blev inget med det.
så vi stack till mc och käkade ist.
usch, ska sluta med sånt från&med imorn :D
så önska mig lycka till!
haha, aja.
jag vaknade vid typ halv 11 i imorse av att jag fick sms  :p
sen så kunde jag inte somna om, så satte på en film, 
och natta låg fortf ocoh sov när jag kollat färdigt på filmen.
haha, så jag väckte henne och sa att jag skulle upp & äta, 
hon typ sov? så jag gick upp och åt.
sen vakna hon, och va godissugen.. så vi gick ner till ica
och köpte lite godis .
nu äör vi här hemma, och ska snart hem till min mamma. ;)   och där kommer jag nog inte kunna blogga, eftersom jag inte har ngn dator som funkar där -.-
men jag uppdaterar så fort jag får tillfälle till det.
pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0