dagen;

heeeejsan.
inte bloggat så mycket, men det är faktist inte mitt fel att
INGEN dator här hemma inte funkat! ;s
haha, min dator har typ kraschat elr hur det stavas?
anyway, den har kraschat? FITTA! :'(
elr jag tror den har det, för den går inte att sätta på?  ;o
HHAHAHA.
och så har inte internet funkat på min syrras dator, men nu gör de det! :D
tackguud!
tss.
aja, skolan idag som vanligt.
SEGT! började klockan 8 med livskundskap.
gympa sen, på råslätt. -.-
men jag och natta tog ju sjävklart bussen, haha.
älskar oss.<3
aja, ingen av mig och natta var med på gympan, för båda är förskylda,
och jag tänker inte bli ännu mer förskyld!
så vi tog en promenad till willys bl.a :D
sen tog vi bussen tillbaka till skolan, och hade samhällskundskap tror ja?
TRÅKIGT VÄRRE. kan ju säga att det inte går bra för mig i SO.
kuk! måste fan bättra mig...
efter det var det mat. sen efter maten,  ...matte  :'(
mådde piss på den lektionen, men jag var så duktig att jag stannade kvar i skolan,
och ändå gjorde mitt bäästa.
&& efter matten var det kemi, och den lektionen gick så fort,
så vi slutade lika snabbt igen..  :D
stack hem, och har precis kollat på; män som hatar kvinnor tror jag den heter.
ska nog ta& plugga lite snart!
HUUUUH?! det blev ett långt inlägg, men jag vet att ni gillar't.

och har fortf ingen jävla kamera, men det kommer ju bilder,
så fort som möjligt! detta är typ 1015423455154376 ggr jag sagt detta.
men har'e bra. pusshej. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0