godmorgon..


godmorgon folket!
ser lite trött ut på bilden tycker jag ;)
skola snart, tråkigt värre .. -.-
& idag kommer natta tillbaka tiill skolan, för hon har ju vart sjuk.
yesss, börjar vid 09.15, sen vid 11.00 ska vi iväg någonstans med estetgruppen.
till vätterstranden, vetifan vad vi ska göra där?
men hörde att det var nått om att niorna skulle uppträda elr nått?
haha, men det låter lite småskumt på VÄTTERSTRANDEN? :D
jaja ..
på bilden ser ni mig utan löshår. OCH MITT HÅR ÄR SÅÅÅÅÅ KORT! :'(
blää..
men måste sluta använta det, så är ju tvungen att gå såhär nåra veckor till mitt hår växt!  :)
men nu måste jag rusa till bussen, så att jag inte missar den, och kommer försent.
vi hörs senare efter skolan.
puss!

Kommentarer
Postat av: linnéa.

så söt :o

nejnej, ditt hår är fint! :)

2009-09-02 @ 16:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0