hårinpacknig i håret nu ..

hej alla söta!
stack hem från skolan idag, men har inte orkat blogga..
nu har jag lite ont i halsen med.  ;(
hoppas jag inte blir sjuk, så att jag får sitta hemma i helgen..
iaf..
kom ju hem ungefär vid 1, orkade inte dom två sista lektionerna..
kom hem, började kolla på film. Allt flyter blev det.
hah, men kollade inte ens halva filmen, orkade inte.
& kände att jag behövde plugga lite.
men blev inget med det heller, jag somnade. så vaknade för ca en timma sen. :)
riktigt skönt vare!
hah, så jag pluggade nyss.
men gav upp, fattar inte!  :(
så jag bestämde mig för att ta hårinpackning i håret.
så nu sitter jag här och dricker the, & lyssnar på musik.
och så snart kommer mamma med pizza . okej, inte bra,
men ibland måste man ju feta sig lite ;)
nu ska jag fortsätta lyssna på musik, och dricka mitt the.
pusshej!

Kommentarer
Postat av: natalie

BECKA HAHAH, te stavas de gullunge <3

2009-09-09 @ 16:54:13
URL: http://nathdam.blogg.se/
Postat av: Mathilda

HAHA , ragerade också på att du stavade the såhär :P haha du är rolig du syster (: det stavas TE !:D <3

2009-09-10 @ 14:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0