hemma hos natta- studiedag!


eftersom jag inte lagt upp nån bild på länge,
så får det bli ngn natta har på sin data. :)



har ju studiedag idag, chill! sitter hemma hos natta, och håller på & fixa oss. För snart så kommer anton, och gabbe (syrrans boyfriend), hahha.
natta sov hos mig inatt. vi gjorde typ inget :)
så vi vaknade runt 10, jag duschade, sen gick vi hem till natta och fixade oss...


huh?! denna veckan har gått sjukt snabbt, elr ja,
fan, allt går så jävla snabbt nu ju :o
men bara bra!

datorn funkar fortf inte hemma, men ni får nöja er med min uppdate jag har/haft nu på sistone ;)
men nu ska vi fortsätta fixa oss. ha det bra sötnosar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0