lack, som fan..

hejsötisar. kom hem från skolan för en stund sen..
slutade vid 15.30 -.-
skulle ju byta buss vid röde påle, och när man kom dit, så stog 25:an där,
och det var massa som var tvunga att springa för att inte missa den ,
men sen när man var precis framme, så kör idioten iväg?!
hur sjuk får man vara!  :@
så satt och väntade på bussen i 20 minuter, så jävla jobbigt!
aja, kom hem, åt, och snart ska jag plugga lite.






är SJUKT lack nu med! min lillasyster bråkar med nåra, hennes ''kompisar''
och dom har kränkt varann och sånt shiet,
och sen blev min syster och hennes kompis så jävla arga,
att dom spred ett sms typ, om dom , som dom bråkade med.
och nu har deras jävla fittor till mammor polisanmält det?!
så nu står det i tidningen med ;s
och nene, de andra två snorungarna har inte gjort ett skit heller dåva!!!!!!!!!! -.-
dom är ju såååååååååå oskylldiga!
FAN VAD JAG ÄR TRÖTT PÅ JÄVLA JÖNKÖPING & EN JÄVLA MASSA SKITSNACK HELA JÄVLA TIDEN!
åhhhhhhh, fan vad jag hatar't !!! -.-

fuckjönköping, SPEC hovslätt kukrövhålsäckelbonnhåla!

sån jävla dag! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0