ursäkta för min dåliga uppdatering..

ojsanojsan :D
inte bloggat på ett jävla tag nu, men ska bättra mig lovar..
helgen har vart sjuk! HAHA.

fredag: vi stack upp till åsasjön och skulle träffa natta & natta och sebbe
som hade åkt moppe upp i ösregnet, men självklart tog man ju bussen
med amanda cassie aynur miggis & massa flera, hade tänkt att supa där
uppe men blev bara lite vodka sen sket jag i't, natta frös som fan så vi tog bussen
till månsarp och så åkte vi med när han vände så åkte vi dirr till stan till fulla natta :)
som var helt sjukt jävla full! sen gick vi till någon utomhusbio inne i stan då, så skulle ja självklart springa dit och så
bälla jag och skrapade upp mina händer, HAHA. fyfan var där en stund sen stack jag och natta damberg till mig i bankeryd och käkade chips och skulle kolla film meen vi somnade efter 5 minuter hahah :D
tack för kvällen alla <3 här är en gullig film på natta :) som var skit lack på några 91:or killar :D


lördag: åkte till råslätt-dagen och träffade massa kul folk, och åkte karusell fyfan det varnågon som hade spytt i en och jag och natta är så osmarta och kolla oss inte för så vi trampade i spya, i alla fall jag natta fick typ ingenting bara lite på handen, och sen satt vi där helt illamående av någon annans spya fyfan.. sen drog vi ungefär vid 9 tiden till tallhöjden skulle vara fest men vi kom inte in för det var så mycket folk, men vi lyckades smita in en liten stund iallafall sen blev vi utslängda lika snabbt igen av dom, så vi skulle på fest hos ville men blev inte så , vi stack hem till natta istället så sover jag här inatt, och imorgon vid 4-tiden är det konfa :) så jag skriver imorgon igen .. och här är lite bilder från helgen =D


stentuffa

på morgonen, nydushad och osminkad och inte påklädd, GRR ;)


lille gullgull

Kommentarer
Postat av: f

kan du hjälpa mej med en sak? (a

hur gör man ett eget tema och hur gör man en banner (:

2009-09-06 @ 17:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0